Uczestniczki- Kolory Nietoperza

listopada 17, 2014
Kolory Nietoperza, kolejny inspirujący blog, pełen pomysłów, kreatywnego myślenia i świetnych pomysłów. A co pisze autorka sama o sobie i swoim blogu? Poznajcie Kolory Nietoperza!

Blog mój, Kolory Nietoperza, powstał jako miejsce do prezentacji moich prac. Zajmuję się rękodziełem nibyartystycznym, scrapbookingiem, kartkowaniem i tym podobnymi tworzeniam,i co w pewnym momencie zainteresowało ludność okoliczną i pobudziło chęć posiadania różności, które robię. Blogiem ułatwiłam sobie tłumaczenie co ja robię.

Ale blog zaczął ewoluować gdyż prócz prac twórczych zajmują mnie (głównie) prace wychowawcze. Jestem bowiem szczęśliwą mateczką pięciorga ludzi będących w wieku mocno nieletnim. Ich wiek wskazuje na wzmożone zainteresowanie sztukami i naukami wszelakimi. Wszystko co nadaje się do osiągnięcia poznania jest mega fajne. Dlatego proponuję im warsztaty różniaste, a że takie kolorowe bywały ich efekty to czasem wrzucałam je na bloga.

Ale gdy poznałam Dziecko na Warsztat to... To musiałam przeprofilować bloga i zrobić tam odrębną dzieciową szufladkę.


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.